Blogg

Det här inlägget nedan har legat som utkast ett tag men nu har jag bestämt mig. Kommer sluta blogga. Adressen kommer ligga kvar och vara öppen ifall jag vill komma igång igen sen.
 
"Funderat en hel del. Bloggen är rolig att ha och se tillbaka vad som har hänt genom åren men bloggen speglar egentligen ingenting hur jag är. På senaste tiden märks det kanske att bloggen har blivit tyngre. Jag kan läsa igenom vad jag har skrivit och inte känna igen mig själv längre. Det kanske är dags att sätta stopp. Bloggen är inte jag och har aldrig varit.
 


See you around! "
 

Kommentarer
Postat av: LPM

Katastrof Varför ??

2013-05-06 @ 05:35:56
Postat av: Lasse

vi väntar o längtar...................

2013-08-13 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0