Train

Idag har jag sprungit och vart på promenad.. Nu försöker jag få tag i min syster så vi äntligen kan boka london resan som vi skulle gjort i helgen.. Samtidigt lagar jag mat och lyssnar på musik.

Idag har jag funderat på att jag har sjukt mycket energi i kroppen.. Skulle nog behöva vara ute och springa varje dag för att bli av med den.. Men så fort jag tröttnar på nåt försvinner typ energin på en sekund och jag skulle kunna lägga mig och sova på plats. Kanske är för att det är så himla bra och fint väder ute..

Har ju vart hemma i påsk, han med en hel del... utgång, träffa släkten, se leksand gå upp i elitserien och träffa bästisar.. Var hemma i nästan fem dagar men det var lagom och rätt skönt att komma hem igen.. :)

Idag såg jag för övrigt att vårjackan jag har köpt finns att köpa i dag för 400kr billigare på mq.. grrrrr...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0