11

Saker ni inte visste om mig kanske?
 
  • När jag var liten har jag har alltid tyckt att det är onödigt och tråkigt att äta. Idag har jag dock växt upp lite och kan jag tycka att det är mysigt med middagar om man är flera..

  • Jag har vart förälskad i Chuck Bass sedan första gången jag såg gossip girl. 

  • När jag är bakis får jag ofta växtvärk i armarna och brukar behöva ta alvedon mot detta för det gör så sjuuukt ont.

  • Jag svimmar ofta när jag är hos läkaren och tandläkaren eftersom...

  • Jag har fobi för sprutor och blod. Nästan fobi för daggmaskar också men inte riktigt lika illa som sprutor och blod.

  • Jag bränner alltid mina popcorn litegranna med flit...

  • Jag gillar inte katter eller fåglar, tycker det är opålitliga djur.
  • Jag håller ofta andan när folk går förbi mig om det är mycket folk runt om mig.
  • Jag är just nu i en nagellacksperiod och byter nagellack varje-varanan dag.
  • Jag har tävlat väldigt mycket i orientering när jag var liten.

  • Jag vet nästan aldrig vart jag är när jag vaknar fast jag är hemma i min lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0