Different

Den här veckan har inte alls varit som alla andra! :) i måndags blev jag erbjuden ett jobb på DHL som jag var tvungen att bestämma mig på 10 min om jag skulle börja i tisdags..

Jag ringde ett samtal på nio minuter och diskuterade allt sen ringde jag upp och sa att jag tog jobbet!!

Så hoppade av skolan i måndags och började jobba i tis. Än så länge trivs jag super!! Spännande vändning. Hade känt ett tag att jag är för rastlös och uttråkad för att plugga just nu även om utbildningen är bra. Därför tror jag att jag har gjort rätt val.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag tror också att du gjort rätt! och ifall du skulle ångra dig mot förmodan så kan du ju hoppa på utbildningen till hösten igen och läsa andra kurser nu i vår! Du är duktig! KRAM

2012-10-04 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0