Ludvika

Sitter på tåget på väg hem till Ludvika. Har åkt sedan klockan tre i eftermiddags och börjar bli redigt less! Men framme om 10 minuter, så väntar sushi med bästa Emma! Guuuud så jag längtar!

Den här vecka har vart helt stört mycket på jobbet! Jobbat över varje dag förutom idag och när jag skulle till läkaren. Sen har jag tagit med mig lite saker så jag kan jobba i helgen hemma också.. Lite för mycket ibland, har endast haft typ en lugn vecka sedan jag började. Men men verkar som viska få två nya personer som ska försöka underlätta lite för oss! :) trivs super på jobbet annars!

I helgen ska jag även påbörja träningen inför tjejvasan 2013! Finns typ massor av snö i Ludvika ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0