Jobbigt

Igår hade jag en riktigt jobbig dag! Det var väldigt länge sedan jag var på så dåligt humör som igår, men alla har ju någon dag ibland när allt inte känns helt okej.
.
Igår så började dagen med att jag hade sönder min display på mobilen igen.. På framsidan men som tur är synd det inte så mycket men trasig är den ju iaf..
Dagen blev liter bättre för jag och Lisen bakade macarons, det blev rosa och bruna, dom bruna blev fina i formen men var svåra att få klara så dom blev stenhårda till slut och dom rosa blev ganska fula men lite godare maräng! Kul att ha testat iaf!
Efter det så åkte jag iväg och red kändes skönt att komma iväg och rensa huvudet lite, men nu ska jag snart till skolan och jobba lite så måste snabba mig lite!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0