Trött

Hallå!
Nu ligger jag hemma i soffan ska snart ta tag i mitt liv och gå upp och fixa i ordning mig. Hade lektion nu 10-12 som jag har hoppat faktiskt. Kände mig ganska dålig i morse så siktar på att gå till den jätteroliga skolan vid ett istället.
Är sjukt sugen på att shoppa masa grejer som tex
- Kläder (fast det är jag alltid)
- Parfymen jag skrev om förut som jag fortfarande inte har köpt!
- Adobe photoshop cs5
- Typ alla dvd:er från moderskeppet (som har REA nu!! och är helt enkelt bäst!)
- Tyger i massor (så sjukt sugen på att börja sy en massa saker igen, dock måste jag fixa klart båtdynorna som nog kommer ta ett tag...)
- Massvis med smink ifrån make up store
- Bodyshops nya bodybutter Choklad!!!
Ja en hel del finns det ju att lägga pengar på kan man minst säga.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0