Thailand

Här kommer några bilder ifrån Thailand!

vi åkte båt ut till dykningen
-
-
sen dök vi, tre dagar i rad! Jag tog advanced kursen :)
-
-
Båten vi åkte med
-
-
Hade med undervattenhuset till digitalkameran, matte fick vara fotograf!
-
-
Matte såg massor av sköldpaddor, jag missade alla..
-
-
drinkar på vad som skulle vara en jättebra resturang därnere, sådär tyckte jag men Malte gillade den!
-
-
Typ tredje dagen åkte vi till Railey beach
-
-
Jag på railey beach
-
-
Hotellets pool och våran utsikt ifrån rummet på kvällen. Kanonfint hotell och jättebra resturang hade dom.
-
-
Solnedgången näst sista dagen
-
-
Världens godaste ananasjuice
-
-
En ganska röd jag
-
-
På poda island, favorit-ön tror jag :)
-
-
På poda island
-
-
Jag väntar på solnedgången..
-
-
Solnedgång!
-
-
Flygplanet på väg hem, önskekort ifrån matte
-
-
Sådär några kort iaf vi har faktiskt ganska många kort men dom flesta är när vi dyker haha, matte knäppte kort hela tiden uner vattnet!

Kommentarer
Postat av: syster

Härliga bilder!! :) Blir avundsjuk, ni ser ut att haft det superbra!

2012-01-23 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0