Shoppat

I fredags var vi jättesnabbt förbi på stan en sväng innan bion,
detta fick jag med mig iaf:
en ny almanacka som jag trodde jag behövde men min almanacka räckte visst tills sommaren så nu har jag två :)
.
.
en ny mascara
.
.
ny tröja, jättemysig ifrån HM. Med guld uppe på kanten runt halsen :)
.
.
Idag har vi varit i Söderköping på tygaffären en sväng och handlat ganska mycket till de första proverna till de nya båtdynorna. Har även hållt på och sytt och en dyna är nog ganska snart klar. Den blir i marinblått och vitt, ganska fint blev det faktiskt. Var osäker på om jag skulle kunna sy allt själv men hittils har det inte varit några problem så det blir nog bra. :)

Kommentarer
Postat av: syster

Sluta va så pysslig!! Jag får ångest :P

2012-01-23 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0