Torsdag :)

Godmorgon!
Idag när jag gick upp så bestämde solen sig för att gå upp samtidigt ;) väldigt fint var det iaf. Vi har det ganska kallt idag så det kommer nog troligtvis bli fint väder hela dagen, sånt gillas. Nu är jag i skolan vi håller på med ett projektarbete. Sedan ska jag fixa en presentation till en annars kurs och sen kanske en föreläsning, vi får se på den tror jag.. :)
.

I morgon kommer jag troligtvis bara behöva gå halva dagen i skolan sen ha helg! wooho. Aja dumt att klaga på skolan när jag igentligen inte har speciellt mycket kvar, har ju endast dom här två kurserna som jag läser nu som slutar om 3 veckor sedan är det Exjobb som gäller, spännande spännande.. !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gick inte att kommentera app-inlägget?! Men det är galet vad du hittar mycket saker Malin! Vad är det för app? :)

2012-02-17 @ 15:06:44
URL: http://fairytaleofmandy.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja ibland blir det en del :) Appen heter Frametastic, helt okej men ganska litet utbud av olika bakgrunder till ramarna och så tror att den va gratis så ;)

2012-02-18 @ 10:31:15
URL: http://malinsofieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0