Semlor?

Godmorgon!
Idag har jag gått upp 8 fast jag börjar inte förens 13.00! Jag måste skriva på en inlämmning som jag (som vanligt) har skjutit upp på tok för länge.. Har ändå sovit jättedåligt, vet inte när hemköps personl började jobba natt men dom har väsnats med truckar och pallar hela natten..
.
Igår blev det väldigt ont om tid innan jag skulle iväg och rida så vi stressade som tusan med maten, fick hoppa över att göra mos och bara äta potatis, sen fick vi kasta i oss maten på 5 min. Sen när vi precis hade ätit upp insåg jag att det var inte förens om en timme jag skulle åka! haha gissa om det var några sura miner här hemma ifrån Matte..
.
Idag är det tydligen fettisdagen, tror nog inte det blir någon semlar här iaf jag gillar dom inte så mycket, bara om man byter ut grädden mot vaniljkräm då är dom ju rätt smaskiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0