Onsdag

Idag är den dagen som jag har längtat efter! På förmiddagen hann jag skriva en dugga och göra klart två inlämningsuppgifter. Helt otroligt skönt! Vilket betyder att jag endast har ett case kvar i skolan ( och diverse smågrejer) men ändå, jag har liksom två riktiga dagar kvar i skolan och sen exjobb då såklart :)
.
Nu äter jag en sen lunch som består av bakad potatis med kyckling och curryröra, jättegott sen ska jag lägga mig i soffan och vila lite. Matte har smittat mig med en förkylning men jag börjar bli bättre nu skööönt!
Alla vet vad som gäller vid förkylning och ont i halsen va?
.....
Ben & Jerry såklart


Kommentarer
Postat av: Syster

Malin du är så himla duktig!! Hoppas duggan gick bra! Du har verkligen gjort dig välförtjänt av B&J. Dock är ju strawberry cheesecake den godaste, det vet ju alla ;)

2012-02-29 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0