Ett år sedan..

För nästan exakt ett år sedan kom jag hem ifrån sjukhuset, väldigt öm och förvirrad. Idag ett halvt år senare sitter jag och ska skicka in bilder till försäkringsbolaget. Där ska dom bedömma hur mina ärr ser ut och hur mycket ersättning jag kommer få för dessa. Hm ganska spännande process endå, nu när jag är frisk känns det lite roligre att kunna få ut pengar för någon som (hm.. kanske inte märks av passar ju rätt dåligt eftersom det fortfarande påverkar mig och jag har haft det ganska jobbigt med mina ärr) men inte tar upp hela min värld längre. :)
.
Det är helt sjukt när man tänker tillbaka på någonting för ett år sedan känns som evigheter samtidigt som det känns som att det var igår..
.
Ja så hoppas på så mycket som möjligt. Fast jag ska inte klaga har redan fått ut en del av försäkringspengarna förra året. :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0