Helg!

I kväll börjar min helg faktiskt för vi har beslutat att va ledig från exjobbet i morgon! Ibland är livet inte så farligt som student ;)
.
Jag försöker nu kolla på greys men min granne spelar så hög musik så att man kan sjunga med i låtarna och är typ omöjligt att höra någonting.. Blä för jobbiga grannar alltså, kan inte längta mer tills vi hittar en ny lägenhet. Jag gillar egentligen våran lägenhet för vi har så himla bra utsikt från sjunde våning och jag har valt tapeter överallt men köket är alldeles för litet och golven är superfula men vi har haft tur och hade ett nyrenoverat badrum när vi flyttade in! Kunde vart mycket värre för den hyran vi har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0