Så här kul kan det vara om man jobbar på P...

img_1175 (MMS)

Så här kul kan det vara om man jobbar på PLAN! Haha så farligt var det inte men jag ordnade alla pennor väldig fint när jag satt i receptionen! Vi blev ju bjudna på middag på kvällen som var jättegott! Kom inte riktigt ihåg men det var trerätters ned jättefin mat! :)  idag ska jag plugga och börja packa! Igår var jag på stan med Mickis och  köpte solkräm och lite andra saker jag behövde, sen blev det sushilunch på ett nytt ställe! Prisvärt och helt okej! Snart ska jag sy upp några klänningar jag fått ifrån min kusin eftersom jag är så kort! Vissa blir nog att följa med till Sicilien!  /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0