Jaja

Ibland så funderar jag på om jag ska läsa vidare. Jag ångrar ju lite att jag inte sökte in på KTS programmet och sedan bytte över till industriell ekonomi. Men eftersom jag inte gjorde det så antar jag att det är väll nån poäng med det också. Men att läsa vidare är ju ett alternativ också men jag är så himla splittrad. Just nu känner jag att det ska bli så skönt att slippa CSN, slippa anpassa mig hela tiden och bara göra det jag vill.. Time will tell.

Idag har jag också jobbat på PLAN men kom hem runt ett eftersom dom åkte iväg på studiebesök till Finspång. Lycklig över att solen skiner ute tänkte jag åka ut till stallet tidigare. Tills jag kollade ut genom fönstret igen och enbart ser svarta moln på himlen. Åker nog lite senare ändå.. Idag kanske jag får mina gamla soffa upphämtad iaf! Det känns skönt då ska vi snart börja rensa uppe på vinden så att men kommer in där igen. FYRA dagar kvar till Sicilien nu!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0