Tårta

I går klarade matte sitt lastbilskort den första delen så nu ska han bara ta för släp också! Jag tyckte han var duktig så han fick en tröja av mig, sen bakade jag även en jättefin tårta! Som han tyckte var jättegod.
haha
så här såg den ut innuti
lovely..
Idag har jag vart i skolan endast två timmar! Jag och Lisen har ringt till lite företag där vi kan tänka oss exjobba! Det har gått ganska bra och vi får se vad som händer nu. :)
För övrigt så var det två grader varmt i morse.. lite väl kallt för att vara höst tycker jag.
Här kommer en höstbild på mig från i helgen.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Lisen

riktigt proffsig tårta ju!! Trodde inte att den skulle se så himla bra ut innuti! (haha hur man nu stavar innuti men ändå! :D)

2011-10-13 @ 17:17:34
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0