Soooon

Hej hopp
Idag börjar jag inte förens klockan 11 yeeey. sen ska jag åka till linköping som vanligt för att ha ett möte med quintek sedan åker jag hem.
Idag ska jag och Lisen troligtvis börja kolla efter lite exjobb också börjar ju bli dax för det snart! På Linköpings universitet gör man alltid exjobbet två och två så man har någon som stöd och bolla ideer med. Ganska bra tycker jag!
Vi har även valt klart alla våra kursen nu, jag ska läsa följande innan jag slutar
*kvantitativ logistik
*Ledarskap för ingenjörer
*Case i logistik
*fortsättningskurs i projekt och Logistik
*Planering av räddningssystem
Alla dessa kurser kommer vara klara i Mars någon gång sedan drar exjobbet igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0