Ny design

Sådär nu är det en ny design på bloggen, känns skönt att byta ibland!
Uppdatera sidan om ni inte ser den!
Nu ska jag skriva klart inlämningen som jag skulle ha gjort igår men inte orkade.. Sen ska jag ta det lugnt hela dagen. Jag börjar för övrigt må lite bättre, snacka om sköönt :)
Men innan jag kör igång med inlämningen ska jag äta lunch..  har laddat hem dom nya avsnitten av how I meet you mother, the big bang theory och two and a half men.. Ska försöka att se dom efter skolarbetet är klart iaf ;)
/Malin

Kommentarer
Postat av: Lisen

SKitsnygg ju! Vilken bra fotograf du måste ha haft till vissa bilder ;);)

Haha! Den med håret blev ju asbra! Ses imorgon! Campusbussen vid 11?

2011-10-20 @ 13:22:58
URL: http://lisensvensson.blogg.se/
Postat av: malin

Jag vet asgrym fotograf ;) japp ses där 11!

2011-10-20 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0