Min största dröm.

En utav mina allra största drömmar är att designa kläder. Har haft den drömmen sedan jag började sjuan ungefär. Vad gör jag för att nå detta då?
-Läser logstik ist för att det är typ omöjligt att komma in på något designprogram jag vill gå. ;)
Nerå det är en ganska avlägsen dröm men jag kan iaf sy upp lite byxor och lite sånt. Dock gillar jag att sitta och skissa på olika saker som dyker upp i huvuden då och då. Därför köpte jag nyligen en ritplatta till datorn. Den är dock svår att använd tycker jag och skissar hellre för hand men har börjat övad lite med plattan iaf  :)
Älskar att kolla på projekt runway också, som visas här hemma just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är så duktig syster! önskar jag också kunde använda en symaskin ;) KRYA PÅ DIG!!! HOPPAS DU MÅR BÄTTRE IMON!! (pratade med mamma idag) Men vi hörs imon! Puss och Kram

din syster

2011-10-18 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0