Härliga söndag

Hej
idag har vi varit ute och gått tog några höstkort
sen har vi vart en snabbsväng på mediamarkt. Vid lunchtid kom matte mamma och rolf hit för dom hade vart neråt i landet så då tog vi en lunch inne på hagaby centrum sen gick vi där en sväng. I morgon kör QUINTEK igång så nu blir det full fart!!
Jag idag haha inte för att man ser så mycket men älskar effekten.
Nu sitter matte och drygar sig och blåser på mig samtidigt som jag ka skriva så måsteväl ge honom lite uppmärksamhet..

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej Mallan! Jag har uppdaterat din sida,tro det eller ej!!! Vilka fina foton, kan du inte skicka dem där du

rider och när du går, (jättefint kort, gillar hatten!!)

kram

2011-10-23 @ 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0