Sommarlov?

Jag har inte uppdaterat bloggen på evigheter.
För att det har varit fullt upp. Sista tentan skrev jag i onsdags sedan hade vi tentafest. På torsdagen var jag och Lisen ute i stallet och senare gick vi till mickis och grillade sista kvällen tillsammans. I fredags var jag i Linköping, sålde keyboarden som jag aldrig använder sen var vi ute på sjön hela dagen. Jag lyckades som vanligt dricka alldeles för lite och hade början till migränanfall hela kvällen. Men på lördagen var dte bättre och jag och matte gick upp vid fem för att åka till Ullared! Det var jättekul och jag hittade en del smått och gott. Sen i går kväll när vi kom hem efter ha genomsvettats i bilen i fyra timmar packade jag allt jag ska ha med mig när jag åker hem idag och allt matte ska ta med sig hem på torsdag! 

Japp jag åker hem idag. Börjar jobba kl 5 på tisdag och sen fortsätter det 10 veckor framöver vet inte riktigt om det räknas som sommarlov! Har med mig sjukt mycket packning som vanligt så lasse och lena kommer bli galna. Men jag ska ju ändå vara henna 10 veckor och åka till idre över midsommar.
Nej nu måste jag åka till stallet och hämta min ridhjälm och stövlar. Passar nog på att pussa lite på granda oxå, världens sötaste häst! 


/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0