Okej har inte så jättemycket att skriva om...

img_0968 (MMS)

Okej har inte så jättemycket att skriva om men skriver ändå :) jag sitter på jobbet har ingenting att göra och det spöregnar utanför! Passande bild jag valde va? Ikväll ska jag hem till  Mattias mamma och äta kinamat. Igår tog plutten studenten plutten är då min lillebror Andy! Då var det helt strålande väder och stackarn var genomsvettig, men de förstår jag det var helt sjukt varmt. Sen hade vi nästan hela släkten och en hel del bekanta hemma. Jag hörde att det fick vilt till efter jag hade gått och lagt mig. (jobbar ju tolv timmar idag och imorgon) men det är väl kul att dom vuxna kan roa sig oxå, hörde att dom satt och sjöng för vi har tagit studenten, när dom hade druckit en del! Haha det var nog allt /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0