En timme kvar på jobbet! Bloggar ifrån mob...

En timme kvar på jobbet! Bloggar ifrån mobilen som nästan alltid! Har dock typ slut på batteri. I morgon ska jag upp i tid för att packa allting sen klockan ett ska jag till jobbet, jobbar bara halvdag sedan kommer malte och hämtar upp mig! Då aka vi äntligen åka till Idre men först hämta ut mot paket ifrån hm som har kommit :) och såklart vore det ju bra om vi inte glömmer min kära syster som har åkt till Borlänge för att följa med oss upp! Vädreet ser ut att bli kanon som kallast runt en grad haha sköön midsommarvärmre så jag får nog packa mössor och vantar :) Japp får se när jag får tid att blogga igen! Have fun! /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0