Ny design på bloggen

I dag har jag setat hela förmiddagen med bloggen!
Nu är designen ändrad och jag är nöjd för tillfället. Vet att det ser lite tomt ut på sidan och så men vill ha det så ett tag innan jag orkar ändra igen!


På måndag börjar jag skolan igen har varit ledig över jul förutom en tenta som jag gjorde förra veckan. Dom tentorna som vi gjorde innan jul har vi bara fått svar på en och den klarade jag inte. Men inte så värst bekymmrad över det tror att det kommer fixa sig vid påsk!


Den här veckan iaf så har jag varit i stallet, handlat lite och haft myskväll med tjejerna. Men matte har fyllt år! 25 år närmare bestämt :) Så jag har bakat tårta åt honom också. Jag har faktiskt hunnit med ett litet ikea besök också.
Ja det var lite om allt möjligt, nu ska jag äta sen fortsätta utforska photoshop, love it!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0