Idag var det så otroligt fint här på balko...

img_0611 (MMS)

Idag var det så otroligt fint här på balkongen! Månen lyste typ upp allting så det blev ljust och det var en jättestarkt måne! Men blev ju såklart inte ens i närheten på bilden! Annars i dag har jag varit hos grandis ridit en kortis och gett alla monster mat! I morgon ä det biljettsläpp till vinterkravallen! Så då har dom tagit liveband till trappan det ska bli roligt och mysa lite där! Har förresten fått min onepiece nu! Som jag fick i julklapp av matte den är underbar! Kommer kanske nån bild på den sen så ni kan skratta ordentligt, men jag tycker den är söööt!


Kommentarer
Postat av: Emma

allt blir sött på sig Mallan!

2011-01-19 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0