Det här med bloggen

Jag funderar på att sluta blogga helt! Jag uppdaterar ju ändå sämst i världen och typ inga läser den! Jag har tänkt mycket på det här med blogg, poängen med en blogg är ju väldigt ofta att den nästan funkar som en dagbok där man kan skriva vad man tänker och känner men inte allt för detaljerat. Men jag skriver inte alls vad jag tycker eller tänker. Detta är för att jag mest skriver en blogg för att de närmsta som är kvar i Ludvika ska kunna följa lite vad jag gör men nu känns det bara tråkigt med bloggen jag är inte nöjd hurd en ser ut eller inläggen jag skriver. Jag vet att det är jag som har valt att inte göra bloggen speciellt personlig men nu är den bara tråkig! Hm nu låter det som jag aldrig ska skriva igen men jag tror jag kommer ångra mig och fortsätta skriva lite då och då. Eller om jag försöker ändra lite i utseendet på bloggen och sen försöka igen lite som att ta nya tag när bloggen känns lite roligare! A vi får se helt enkelt! ( som ni kanske märker har jag en liten allmänt kass dag idag ;)) /Malin

Kommentarer
Postat av: LPM

Malin du får inte sluta skriva.

2011-01-03 @ 08:47:34
Postat av: Emma

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2011-01-11 @ 23:52:12
Postat av: LPM

Kom igen och skriv da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-13 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0