Bilder

Hej
.
Jag har hittat massor av bilder ifrån min digitalkamera. Den har ju inte blivit så mycke använd sen jag köpte min systemkamera men den är alltid bra att ha när man behöver en liten kamera!

 Andy för ca 2år sen vid hällarna i Ludvika.

Matte dyker i Uskavi, där tog även jag dykarcet.

På väg till sensation white i Köpenhamn. Fick det i 21 årspresent av Malte

Malte på hotellet innan

Sensation White!!

Underbara Lisen och Mickis!

Från delfinshowen på kolmården där vi har varit ett antal gånger!

Vi var i Idre i sommras på semester och tog en frukosttur med hästarna!

En till fin cupcake!
.
Så där det var lite blandade bilder men lite bättre kvalite än alla bilder jag brukar ta ifrån mobilen!
/Malin

Kommentarer
Postat av: andy

malla, 21 år men ser ut som 18 ;)

2011-01-29 @ 16:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0