Svartvitt


Som ni kanske ser  är jag väldigt inne på svartvitt tema på bilderna.
Vet inte riktigt varför!
Idag har det varit mycket för min mage vilket resulterar i att den svider och gör lite extra ont. Det gör inte så mycket för det går bra ändå och malte har precis sprungit iväg och hämtat mat! Vi ska äta från en nya indisk resturang som har öppnat jättenära oss och mycket billigare än det andra vi brukar köpa! Så nu hoppas jag att den är super!
Jag älskar indisk mat!
.
Hittade den här fina bilden på musse som jag tog i sommarhagen sista gången jag var där, ett mycket jobbigt ögonblick men han är så vacker. Någon dag ska jag ha en lika snäll häst som älskade musse! Bilden är photoshopad och såg att den ser lite konstig ut med hans ögon kanske men hittar inte orginalet den ligger på nån hårddisk!

Nu måste jag sluta för batteriet på datorn håller på att dö!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0