Summering av helgen typ

Hej
I helgen har det innte hänt så mycket. Jag och malte skulle gå på bio i lördags men när vi kom hem ifrån stallet gjorde det så ont i ärren så kunde knappt gå ifrån bilen så vi vågade aldrig gå på bio men det blev dock inge värre än så =) Jag har märkt att jag skriver ganska mycket om ärren eller såren eller vad man nu ska kalla det. Jag är nog någonstans mellan sår och ärr. Iaf så har jag ett litet ärr precis under naveln som är ca 2-3cm. Sen har jag ett större ärr precis under byxkanten som är ca 15cm stort.
.
I går så gjorde jag absolut ingenting jag var inne och tog det lugnt hela dagen. Men så såg jag att vi var lediga ifrån skolan idag så nu är jag superuttråkad... Funderar på att baka vaniljbullar.. Ska i alla fall fortsätta plugga en del idag så att man snart kan slappna av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0