Hej nu sitter jag på bussen på väg till li...

Hej nu sitter jag på bussen på väg till linköping ska på möte med quintek sen jobba en sväng med teknikåttan. I fredags hjälpte Shaan mig med den näst sista labben i simulering så nu har jag bara en kvar! Känns så himla skönt! :) senare den kvällen kom Lisen och Emelie till mig så färgade vi lite hår och klippte oss! Sen gick jag och matte på bio vi såg sanctum tror jag den hette! Jag trodde den skulle vara jätteläskig men det var den faktiskt inte den var jättebra! I lördags var vi alla tjejer hemma hos Jenny i Linköping och festade lite! Eller jag och två till var nyktra och åkte hem till Norrköping skapligt i tid iaf :) Annars så närmar sig tentorna snart och vi har ganska många uppgifter som ska in de här veckorna så det är lite tufft! Japp det var allt i helgen och så! Nu ska jag fortsätta leka pendlade eftersom det är så roligt att åka buss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0