Hej När jag låg på sjukhuset så missade ja...

img_0656 (MMS)

Hej När jag låg på sjukhuset så missade jag en utav årets största fester, nämligen vinterkravallen! Jag hade ju självklart redan köpt biljett och fått ett märke eftersom jag hade hjälpt till lite! Så när jag kom hem ifrån sjukhuset så hittade jag biljetten i plånboken och märket på hyllan! Det var väldigt trisst! Men men ingen man kan göra något åt, ibland blir det så! Jag har iaf fått jättefina blommor i från tjejerna i klassen och mina fina kusiner! Annars har jag fått en hel del andra krya på dig presenter.. :) just nu är mamma och pappa här pappa handlar och mamma städar och bakar åt mig! Haha det är jätteskönt! Men i morgon ska jag klara mig själv. Det krävs lite planering för sånt nu! Måste se till att lunchen finns klart och se till så jag når allt jag behöver så får vi hoppas att jag inte tappar något på golvet! Men jag tror jag fixar det! :) nu ska jag äta frukost!  /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0