Hej Jag har varit på sjukhuset i snart en ...

img_0632 (MMS)

Hej Jag har varit på sjukhuset i snart en vecka fick operera magen lite oplanerat men idag kommer jag hem! Skriver kanske mer om varför och så senare!  Måste dock erkänna att kortet togs för fem dagar sen när jag hade vart här en dag endast så riktigt så ser jag ju inte ut fortfarande! Men idag har jag lyckats duschat för första gången inte helt okomplicerat men skönt! Dom har även slutat terroriserat mig med dropp, antibiotika och sprutor i benen så jag är rätt nöjd!  I morgon kommer mina föräldrar ner för att hjälpa mig dom två närmaste dagarna när Malte jobbar! Det ska bli skönt jag kan resa mig och så själv men behöver lite hjälp med att gå och klä på mig! Men det går frammåt! Aha nu vet ni vad jag gör iaf! Hörs snart igen! /Malin


Kommentarer
Postat av: Lisen

<3

2011-02-01 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0