Hej i går hämtade jag ut lite smink som ha...

img_4611 (MMS)

Hej i går hämtade jag ut lite smink som hade kommit! Jätteroligt att hämta ut paket ju! Idag har jag haft en ganska dålig dag hade stallet med Malte i morse så började en häst krångla och jag var tvungen att sträcka mig massor så det slutade med att jag typ börja gråta i stallet! Hade så himla ont i såren och orkade verkligen inget mer! Men efter ett tag gick det bra så fick vi ut alla hästar! Men nu är det väldigt uppsväng och varmt så har haft problem att gå hela dagen hoppas det lägger sig i natt! För i morgon ska jag till Linköping och jobba med quintek gänget! Men i går däremot hade jag en jättebra dag! Jag var ute lite granna och solen sken så himla fint ute och allt kändes bra! På kvällen fick jag till och med välja film så då kollade vi på fyra avsnitt criminal minds! Jättebra ju! Dock så drömde jag om det hela natten haha så vaknade helt svettig typ var livrädd! I går så fyllde min pappa år förövrigt och alla hans barn glömde bort honom! Stackare! Grattis pappa igen! så ni fick du ett extra!  /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0