Godmorgon! Idag ska jag fixa ännu mer med ...

img_0663 (MMS)

Godmorgon! Idag ska jag fixa ännu mer med skolan eftersom jag har fått mejl från ytterligare en lärare! Jobbigt men jag ska plugga som en galning så fort jag orkar så jag förhoppningsvis klarar allt!  Maten i går var dessvärre inte bra! Alldeles för stark och så hade dom köpt bröd som dom värmde och sålde! Mycket dåligt tyckte jag! Idag är det kasst väder så passar ju bra att vara hemma hela dagen! Men ska försöka komma ut lite idag igen, blev inget i går.  I går kväll så beställde jag lite kläder och smink insåg att det kommer ta ett tag innan jag går på stan igen så det kändes bra. Ska bli roligt att få hem!  /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0