Ååå.. Idag går ingenting min väg.. Jag lig...

Ååå.. Idag går ingenting min väg.. Jag ligger hemma har självklart fått feber fast jag äter massa tabletter mot inflamationsrisk och sånt!! Hoppas det inte blir värre. För då måste jag till sjukhuset.. Sen fick jag reda på att jag inte fick min engelska tenta omrättad.. För det tyckte dom att den redan var för att både lärare och examinatorn hade kollat på den! Ett poäng liksom och det värsta är att man kunde få 60 poäng det är ju så många så ett spelar ju ingen roll! Och nu fick jag ett mejl att dom gärna vill att jag ska gå om en kurs nästa år! Men jag ska försöka kämpa så jag kan få göra en kompleteringsuppgift! /Malin


Kommentarer
Postat av: syster

Gumman kämpa på!! det kommer att vända!! Saknar dig!

2011-02-09 @ 22:02:16
Postat av: syster

Gumman kämpa på!! det kommer att vända!! saknar dig!

2011-02-09 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0