Yeey

Hej
Nu är tentan gjord, gick sådär riktigt svårt att säga om jag kommer att klara den eller inte... Men det visar sig senare.. NU har jag jobbat med en inlämningsuppgift som ska in i morgon är snart klar så det känns skönt.. :)
Nu har vi tagit fram granen är hemma eftersom vi åker hem om en vecka dock är den inte pyntad än men i morgon har mattias lovat att sätta i ljusen så jag kan pynta granen. Allt går som vanligt i guld och rött, och min älskade guldiga klacksko ska få hänga på bästa stället!
Igår beställde jag även lite skor från en sida som heter members, dom hade en nelly kampanj påskor för bar 99kr helt sjukt ju! köpte tre par så hade jag en hundring jag fick handla för så då köpte jag ett par till.. Alltså 4 par skor för 330kr totalt med frakt :) sjuukt billigt!!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Lisen

What?!?! och det är såhär jag får reda på det va?! Blir ju att gå in och shoppa direkt :D

2011-12-16 @ 07:59:03
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0