Skoool

Jag har vart i ksolan hela dagen blev en lång dag och likaså kommer det nog bli i morgon, men bara att kämpa på sista veckorna nu.
Nu har jag diskat och fixat här hemma väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag fortsätta plugga lite granna har lite sker kvar att göra men måste verkligen komma i gång och tenta-plugga!
Ja det är min dag kan väl hoppas att ni som läser bloggen har en roligare eftermiddag än vad jag har ;)
Önskar att jag kunde få indskt hemserverat istället för min tråkiga mat.. :)
Så jäkla gott med indiskt, mitt nya beroende (har helt slutat vara beroende av sushi..) men det kommer väl skulle ju inte tacka nej till sushi direkt men nu är det indiskt som jag suktar efter!
snälla jultomten kom i dag med lite goood mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0