Sista lediga helgen

Hej
Fredag idag och jag har precis vaknat. Veckan har varit ganska lugn och skön. I tisdags gick jag på pulsfesten vilket var himla roligt. Sen i går var jag i stallet, igår skrev även matte teorin för lastbil och klarade det wohoo!
Jag har även vart på stan och handlat lite saker som en poncho, ett fjädersmycke, en smyckeshand, hårfärgoch kamerastativ. Har även tömt min mobil på bilder så här kommer lite olika bilder.
Gammalt kort på mig från förra vinter.
Älskade Granda för ca ett år sedan.
Saknar Margarita-blandningen som dom har slutat sälja.
Fick blommor utav Matte på våran två-års-dag förra Augusti.
Gick på mask-sittningen.
Köpte den bästaste pyjamasen ever.
Började frossa i sushi.
Fick en onepiece av Matte i julklapp.
Granda gjorde sig supersöt förra våren.
Jag började jobba för LiTH med Quintek.
En outfit.
Matte köpte en båt.
Jag klippte håret kort.
Jag målade om köksbordet.
Vi åkte till Ullared.
Jag investerade i en tandborste.
Jag plockade blåbär.
Min syster vid dalahästen.
Jag har köpt nya träningsskor.
Jag fick blommor av Malte på våran tre-års-dag.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0