Sista dagen kvar av sommarlovet!!

Hej
I morgon börjar jag skolan, blandade känslor det där! Det är ju rätt skönt att få in lite rutiner och så är det såklart kul att träffa alla igen men det är ju så jobbigt att ha för mycket skolarbeten alltså!
jaja i dag städas det för fulla muggar här hemma. Skönt att ha allt iordning innan skolan börjar. Lite senare hade jag tänkt åka ut till stallet och hälsa på grandis en sväng.Hon ska troligtvis åka iväg nästa helg.
Jag funderar även på att göra om min design, nu när jag har fått allt att fungera på datorn vore det ju kul att göra någon ny men det är inte riktigt säkert... Jag har aldrig riktigt gillat någon av mina designer men det beror ju på att jag är rätt kass på photoshop och sånt.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0