Overkligt

Jag hade en sån fruktansvärd dröm i natt. Kändes som om jag såg in i framtiden som att det var dax att göra någonting nu innan det är försent. Det var verkligen jobbigt att vakna. Jaja nog om det nu, får se om jag får nå fler uppenbarelser.. :)
Vad som händer i Norrköping just nu
  • Augustifestivalen har börjat, massa fyrverkerier och annat skoj.
  • Jag, Lisen, Micke M, Micke G och Pelle har bokat en resa till sicilien! Den 6 september åker vi iväg en vecka.
  • Nolle-P har börjat och i går var vi iväg på backpackarfest!
  • Jag har bakat blåbärs-muffins, röda vinbärs-muffins och blåbärspaj!
  • Jag har börjat förstå mig på min mac lite bättre iaf! Nu är nästan steg att få igång photoshop cs5!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0