Orättvist

I bland känns livet så himla orättvist. Som att det spelar ingen roll hur mycket jag kämpar det spelar ingen roll hur mycket jag försöker jag kommer aldrig nå dit.
Hela året tycker jag har varit fullt av motgångar, jag visste redan i början utav året att 2011 inte är mitt år. Jag tror att om man har väldigt mycket otur kommer det tillslut att vända och då känns det som allt flyter på. Men jag undrar om jag nu får betala för mina tidigare år nu? Jag hoppas att nästa år verkligen levererar för det gör inte 2011. Inte just nu iaf, hör du det 2011? -Du har ju trots allt några månader på dig!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Man räknar ju skolår så höstterminen 2011 kommer säkert rocka för dig! :D Speciellt när vi ska till sicilien ju!!

2011-08-21 @ 16:51:22
Postat av: Lena

Mallan

Du kan ju åka hem till mamma pappa en helg då leker ju livet i alla fall.



Kram från hela familjen

2011-08-24 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0