Ja inte mycket händer här i bloggen men me...

Ja inte mycket händer här i bloggen men men! Nu sitter jag på tåget på väg hem till Norrköping förr gott! Det känns jätteskönt att komma vem och få lite ordning på livet igen. I morgon ska jag troligen iväg på en inflyttningsfest men mestadels av helgen ska jag ägna åt att plugga tills på måndag! Sen är jag äntligen ledig i två veckor underbart! Igår var jag och mamma och kollade på bridesmaides på bio, den var jätteroligt! Jag har kommit till Avesta och jag har redan fått två sms av mamma och pappa där dom talar om vad jag har glömt! Yeey men så är det jämt så dom får skicka ner det ist. Japp vi hörs någon annan gång när jag förhoppningsvis kan blogga ifrån en dator och lägga in bilder och sånt utan att det blir så rörigt! /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0