Så här ser man ut när man jobbar för lith!...

img_0307 (MMS)

Så här ser man ut när man jobbar för lith! Lith står för Linköpings tekniska högskola! Haha klockan var sju när jag tog kortet och ville typ bara sova jag är så sjukt morgontrött! Teknik8 gick bra iaf och en skola ifrån Norrköping vann. Idag är det fredag och jag ska på föreläsning igen vid tre, har vart på en vid 10. Annars så kollar jag lite tågpriser och så tills jag ska åka hem! Ikväll skulle vi ha middag hemma hos nicken vi sköt upp det för att det blir lite väl stressigt jag ska ut till pållen och mina kära gäster ska spela naffifotboll! Nu ska jag kolla om det finns nån bra film jag kan kolla på ikväll! /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0