Hej fredag igen! Tiden går fort.. Jag drar...

img_0794 (MMS)

Hej fredag igen! Tiden går fort.. Jag drar en liten sammanfattning vad som har hänt sen förra fredagen! Då på lördagen var det earth hour så vi släckte alla lampor och så och tände massor av ljus! Jättemysigt. Jag var dock superförskyld hela helgen och har snörvlat nästan hela veckan. Men i måndags körde vi i gång med Quintek vilken var roligt och jag tror att dom som hälsade på också tyckte det! Tisadags så stannade jag kvar i Linköping över natten för vi hade en sittning på kvällen! Och på onsdagen var den sista Quintek dagen! Så i går kom jag hem till Norrköping och har börjat plugga idag ska en inlämninhsuppgift in sen har jag tre som ska in nästa vecka och ett par labbar som ska in nästa måndag! Börjar känna mig superstressad.. Jag klarade en utav tentorna jag skrev! Det var den svåraste utav dom så jag är nöjd! Den andra var jag dom vanligt ett poäng ifrån att klara. Men men ska försöka skärpa mig och plugga mycket på omtentan så kanske jag kan få bättre på den! Idag ska jag på Tjejsittning det är bland den roligaste sittningen som anordnas! Temat i år är James Bond, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än. Ska kolla upp det snart!  /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0