Hej Har inte så mycket att skriva om.. H...

Hej Har inte så mycket att skriva om.. Har börjat skolan ganska mycket nu! Har anmält mig på alla kurser nu iaf! Idag har jag vart med liden i stallet hon har visat mig en bra ridväg och så har granda fått nya fodertunnor från Ikea! I morgon ska jag hem till Emelie och fika med tjejerna. Lisen och Jenny har fyllt år nu under sommarn också! Jo just de För är någon dag sedan så fastnade popcorn i micron på något sätt så dom höll på att börja brinna så nu har vi införskaffat en brandsläckare! Känns bra eftersom vi bor på 7 våningen! Förresten har jag köpt en keyboard också! Det är jätteskoj försöker lära mig lite låtar nu men det är klurigt! Ja det var allt för nu! /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0