Twilight

Hej istället för att vara duktig och lägga upp gardinerna har jag fastnat i twilight. Detta är ju dock inte så ovanligt. Nu har jag börjat läst om alla böcker igen. Aja dom är ju bäst iaf! Har fortfarande inte lyckats få in bilder ifrån mobilen till bloggen vilket är lite synd, måste kanske helt enkelt ha datorn. Jag röstar verkligen för en app från blogg.se! Jag vet att lisen håller med mig! Haha igår var vi alla tjejer ute och åt lunch det var jätteskoj att se alla igen! Sen var jag nere på stan en sväng och handlade så att Malte kan få lyxmat i morgon som jag ska börja med idag!! Jag vet duktigt är ordet! Ska strax gå och se om jag orkar börja måla köksskåpen så det blir någon ordning! Älskar lägenheten här! / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0