Sol och lördag :)

Hej idag när vi vaknade var det sol ute! snacka om efterlängtat! Jag har gjort en snabb-städning av lägenheten och ätit frukost. Mattias är ute och flyger, det är ju hans present som han fick av mig. Det här har han längtat efter haha. Idag funderar vi om vi ska åka till ikea igen på eftermiddagen. Glömde såklart köpa en lampa som jag insåg att vi verkligen behöver. Men då kan vi köpa en matta och ett par gardiner också! Har gått en vecka i skolan och börjar inse att det här kommer bli en tuff termin, vi läser industriell ekonomi det verkar okej iaf men sen läser vi även IT dock på engelsk för självklart så hade dom bytt den här terminen (kursen skulle vara på svenska) vet inte om det spelar någon roll den verkar hur svår som helst iaf. Sen läser vi också statistik haha där har vi en lärare som kommer ifrån Kina. Jag tror att kursen iaf skulle vara lite lättare om man skulle förstå vad hon säger. Men men mycket plugg alltså! / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0