På väg hem

Hej 
nu är jag på väg hem.. sitter på bussen från örebro mot norrköping, bara ca två timmar kvar!
Malte har lovat att det ska finnas mat klart när jag kommer :) det är bra etfersom jag inte kunde äta lunch..
Japp jag KUNDE bokstavligt inte ---> Idag har jag varit hos tandläkaren min största rädsla! fick två sprutor men jag lever!! Tyvärr var min mun bortdomnad i ca 5 timmar så nu börjar jag bli väldigt hungrig. Därför kunde jag inte äta....
Jag har varit jätteduktig och lyckats koppla in iphonen i datorn så jag fick internet ifrån 3G nätet. dock lite dålig mottagning men jag är stolt över mig själv!

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på spotify ochh kolla ut över fönstret!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Lasse

Malin du åker ifrån ditt hem,till din tillfälliga student lägenhet.

Mamma Pappa

2010-01-09 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0