iPhone blogga

Hej nu har jag fattat hur man ska kunna blogga ifrån iphonen utan att behöva ändra blogg. Ska dock se om det går att lägga in bilder och så det vore skoj! Iaf så har jag kommit till Norrköping nu! Jag har träffat Lisen Johanna och Emelie skönt att ta igen allt man har missat ;) för övrigt så myser jag och Mattias med filmer på kvällarna med nya högtalare. Idag är det skidor på tv som gäller och så ska jag börja måla om i skåpen och så ska vi åka och storhandla. Japp det här var första inlägget ifrån mobilen hoppas jag kan lägga in lite bilder och så sen! / Malin

Kommentarer
Postat av: Lisen

och du har inte berättat för mig hur man gör?;)

2010-01-10 @ 15:02:48
Postat av: Emma Hedlund

du är duktig du Mallan <3

2010-01-10 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0